Rodziców

Są to narzędzia bardzo proste w zastosowaniu. Dzieci chętnie „bawią się” nimi w domu, ucząc nas dorosłych na czym polegają.

Widzę, że dzięki „Gałęzi” moje dziecko lepiej zapamiętuje treści, których uczy się z poszczególnych przedmiotów. „Gałąź” ułatwia nam też pracę podczas powtórek do sprawdzianów.

Byłem zaskoczony, kiedy moje dziecko zaplanowało nam czas w sobotę. Myślałem, że to umiejętność  dorosłych. Oczywiście plan został zrealizowany. Dopiero później dowiedziałem się, że takie umiejętności dzieci zdobywają w szkole. Życzę więcej takich zajęć.

Doskonałe narzędzia dzięki którym szybko można pomóc własnemu dziecku, ale też zmuszające nas dorosłych do refleksji na temat życia, które prowadzimy.

Rewelacyjne narzędzia, a szczególnie „Chmurka”. Byłam świadkiem kiedy dwóch uczniów z pierwszej klasy pokłóciło się na lodowisku. Wychowawczyni poprosiła, żeby chłopcy  rozwiązali konflikt za pomocą „Chmurki”. Byliśmy wszyscy zaskoczeni, jak szybko dzieci doszły do porozumienia i dogadały się między sobą, bez naszej interwencji.