Nauczycieli

UWAGA! Recenzje nauczycieli po rocznej pracy z Kuferkiem – zobacz więcej…

 

 

Doskonałe narzędzia, które w prosty sposób poprzez zabawę rozwijają krytyczne myślenie i angażują uczniów w proces uczenia się.

 

 

W końcu dostałam narzędzia, dzięki którym lekcje polskiego stały się ciekawsze. Moi uczniowie szybko dostrzegają związki i zależności w opracowywanym tekście, co ułatwia im zapamiętywanie treści. Samodzielnie wykonują zadania wkładając w nie swoją wiedzę i doświadczenie, a pracując w grupie uczą się od siebie.

Doskonałe narzędzia do wykorzystania na każdym etapie nauczania. Widzę ogromne możliwości zastosowania ich w dydaktyce i życiu osobistym.

Narzędzia TOC uczą logicznego myślenia. Można wykorzystywać je przy opracowywaniu treści z podstawy programowej. Nie wymagają nakładu dodatkowych środków. „Gałąź” sprawdza się na każdych zajęciach, nawet przy pracy z bardzo prostymi tekstami w klasie pierwszej.

Świetne narzędzia do zastosowania w pracy wychowawczej. Pozwalają inaczej spojrzeć na konflikty, do których dochodzi nie tylko między uczniami, ale też nierzadko między nauczycielami, a rodzicami. Uświadomienie sobie, że to potrzeby, a nie żądania są najważniejsze ułatwiło mi współpracę zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi.

Narzędzia TOC wspaniale sprawdzają się w nauczaniu języka polskiego. Doskonale porządkują informacje wypływające z tekstu, uczą prawidłowego dostrzegania związków przyczynowo- skutkowych. Dzięki nim łatwiej dostrzec konflikty między bohaterami literackimi, albo konflikty ich, wewnętrzne. Wyraźnie też można określić cel do, którego dążą i określić możliwości jego osiągnięcia.

Praca „Narzędziami TOC” to szansa dla wielu dzieci, które potrzebują pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Pracując nimi dziecko będzie chętnie współpracować, osiągając pozytywne efekty. To sposób na szybszą i efektywniejszą pomoc dziecku. Trzeba tylko spróbować i zaufać dziecku

Są to narzędzia proste. Pobudzają do twórczego myślenia. Aktywizują do pracy. Pobudzają do działania nieśmiałych, tych co zazwyczaj są z boku. Uczą dzieci odpowiedzialności za podjęte przez nie działania. Koncentrują się na treści zajęć. Uczą logicznego myślenia.